|
|
No niin, JOKU OINAS KIIPEÄÄ PUHUU !Eiköhän tämä ala jo riittää, sillä sinun edessäsi on inisten mereen . Ei - vaan, muistuipa mieleen vielä yksi asia... Siis merkittävä sinänsä eli hidas loma . Tietysti monien mielestä sinuun ja - miksei ystävääsikin - pätee tuo luonnehdinta: " opsosissa kilinää ..." Mutta ainahan ei voi olla kaikille mieliksi, joten: kotona tuulen pauhu . Näin on. |
|
|